دلایل نیاز به سایت
یه کمی به قبلتر برگردیم اگر کسی میخواست اطلاعاتی در مورد هر چیزی بدست آورد به سراغ روزنامه میرفت. خود شما دفعهی آخری که روزنامه در دست گرفتهاید چند سال پیش بوده است؟… احتمالا بیش ار ده سال است که روزنامه در دست نگرفتهاید. به جای آن برای بدست آوردن اطلاعات به سراغ گوگل و سایت میروید.
حتی امروزه پاساژگردی برای بسیاری از افراد جامعه تبدیل به وب گردی شده است و در این میان افرادی سودهای خوبی میکنند که محصولات باکیفیت خود را در وب در معرض نمایش گذاشتهاند.
به طور میانگین روزانه هر فرد ایرانی 5 ساعت و 15 دقیقه در فضای مجازی و صفحات اینترنت میباشد و تا به امروز شما چقدر سود بردید؟
امروزه اکثر مردم برای انجام هرکاری از سراغ یک پزشک رفتن تا استخدام تمیزکار برای منزل به سراغ وب و صفحات اینترنت میروند. بنابراین نادیده گرفتن چنین پتانسیل عظیمی بسیار اشتباه میباشد.
در ضمن داشتن یک سایت به هر کسب وکاری اعتبار میبخشد. مطمئن باشید اگر خدماتی یا محصولی را برای مشتری خود معرفی نمایید و سایتی به دنبال آن معرفی ننمایید، در ذهن مشتری سوال پیش میاید اگر این شرکت یا فروشگاه در کار خود حرفهای است چرا تا به امروز در دنیای وب، پایگاهی برای خود ایجاد نکرده است؟؟؟؟. و هیچ توجیهی برای جواب دادن به این سوال وجود ندارد.
میتوان گفت سایت یکی از روشهای بازاریابی نسبتا ارزان میباشد که محصولات و خدمات شما را به جای اینکه به صورت فیریکی در معرض نمایش بگذارد به صورت مجازی در معرض نمایش میگذارد.
یه سود دیگری که سایت دارد این است که خیلی راحت شماره تماس و ایمیل مشتریان را دریافت و جمعآوری مینمایید. در صورتی که شما در فروشگاه یا شرکت نمیتوانید خیلی راحت شماره تماس مشتریان را دریافت کنید.
و نکته آحر اینکه خیلی مواقع مشتری، سایت شما را در دنیای وب میبیند و به سمت فروشگاه یا شرکت شما جذب میشه و حضوری شما را ملاقات مینماید. یعنی داشتن سایت، افزایش چشمگیری در فروش شما خواهد داشت.

ما قدم به قدم در کنار شماییم و بهت میگوییم چه سایتی برای کسب شما مناسبتر است.